Pàgines

dimarts, 14 d’agost del 2012

AAAUUUXXX

bones Elisabet (encara soc l'unic que et dic pel teu nom real?), si si, vaig tard, he estat una setmana out of internet i se m'ha passat l'arròs, però millor arribar tard que no arribar (DGT),

segueixo treballant per tu, atent, sigil·lós, amagat rera faroles, papereres, iaies amb poca mobilitat en busca de la XAFARDERIA! pq quan parlem sempre me'n demanes eh? visca el tomate,
((t'haig de ser sincer i darrerament quan jo m'entero que dos persones interactuen (foll...) ja estan fent la comunió del nanu))

ahhh, volia fer un vídeo amb la webcam però el d'en Fig's no és superable,

una altre cosa, ves planxant la disfressa "d'abeja maia" que s'acosta la festa major de Girona i has de fer la teva ballaruca per l'Skype, tots l'estem esperant,

ups ups ups, si la teva educació al Col·legi Salvador Espriu es pogués resumir en una foto.... seria aquesta! (en Jaume rodolant per les escales també donaria el callu però no em volia fer mal imitant-lo)

si si, vas ser conflictiva a la Primària, sort que els teus pares et van portar a una escola religiosa a Girona,

va ja paro,

de tot cor,

moltes Felicitats!!!! see you :)





2 comentaris:

  1. Molt maco, molt maco... Però tot això que dius està molt passat, ja crec que et repeteixes més que l'all. I ja posats a demanar, potser que donis la cara, no? :-)

    ResponElimina
  2. ostres, em pensava que no hi hauria dubtes,

    champi champi!

    vaaaaaaa, que se't troba a faltar,

    pd. ara m'ha vingut al cap, tu i la maria amb un spray de neu pintant el cotxe d'en Valls.... ejejej

    ResponElimina

Gràcies!!