Pàgines

divendres, 10 d’agost del 2012

Benvinguda als 30...

Per Molts anys Beti!
Ja que n'has fet trenta i sóc el germà gran em veig amb l'obligació de donar-te alguns consells.

1.- No et tiris per cap finestra al veure un 3 al davant. No passa res, és suportable.

2.- Fes una gran festa de benvinguda al 30!

3.- Bufa 30 espelmes en un pastís i demana un gran desitg.

4.- Fes esport! Posa't les esportives i a córrer. En aquestes edats ens hem de començar a cuidar.


5.- Encara que t'ho sembli no pots aguantar de festa fins a les 7 del matí.

6.- I encara menys empalmar.

7.- Comença a viatjar! Tu no ho has fet gaire... jeje

8.- Torna a Las Vegas i juga a la ruleta, acabarà tocant.

9.- Tranquila si et comencen a sortir cabells blancs, és experiència.

10.- De les arrugues no et preocupis, hi ha botox! jeje

11.- Trobaràs la feina de la teva vida. N'estic segur.

12.- Seré tiet? ;p

13.- Disfruta de la infinitat de festes que hi ha a SF! Valen la pena!

14.- Afinaràs el paladar? Amb l'edat va a més! Tot i que amb tantes sortides a Sonoma el vi segur que està superat!

15.- I molts més consells que ja em diràs. Jo només tinc trenta i pocs, i sempre m'han dit que la dècada dels 30 és la millor! Gaudeix-la!

T'estimo molt! Petons!

Laura i Albert

1 comentari:

  1. Pensava que la de donar consells era jo!

    No worries que seguiré disfrutant a tope. As usual. :-)

    ResponElimina

Gràcies!!