Pàgines

divendres, 10 d’agost del 2012

...And Many More.



Lamentablement nomes he compartit un any dels 30 que compleixes, pero la llista de coses que hem fet juntes es prou llarga. Desde que ens vam coneixer, gracies al gall dindi america, he fet els plans mes divertits de la meva vida i sempre amb il.lusio i amb un somriure de costat a costat. Si les nostres vides es separessin ara mateix, jo ja menduria una maleta ben gran d'experiencies que m'han enriquit i ensenyat molt. Totes i cadascuna de les fotos que he penjat a dalt em recorden a algun dels molts bon moments que hem passat juntes.

Moltes gracies per ser la meva familia catalana a Estats Units i estar al meu costat cada cop que h he necesitat sense mai esperar absolutament res a canvi.

I sobretot, per molts anys treinteanyera!!!!!!. Aquesta nit brindarem per tu i per tot el que queda per venir, que no es poc.
alicia

PS: obviament, estic a un portatil america. No hi ha accents.


1 comentari:

  1. Em sembla que m'estic tornant una mica americana, perquè a més del "thanks for coming" ara faig les pertinents "thank you notes" :-)

    Et volia agrair la nota però també totes les traidories que vas haver de fer aquests dies!! Va ser un dia especial i em va agradar que fossis allà per compartir-lo. Però això no s'acaba, perquè n'hi ha MANY MORE...

    ResponElimina

Gràcies!!